Novinky v ČR tisknout

Znalost značky FSC ve Švýcarsku stále na vzestupu

Podle studie švýcarského Link Institute, činí letos spontánní znalost značky FSC ve Švýcarsku 24 %, zatímco vyvolaná znalost 67 %. Spontánní znalost značky odpovědného nakupování dřevěných výrobků se tak za poslední čtyři roky zdvojnásobila. Současná vyvolaná znalost zařazuje značku FSC mezi velmi dobře etablované environmentální a sociální značky.
Studie též zjišťovala, odkud pochází znalost značky FSC. 77 % respondentů řeklo, že značku FSC viděli v obchodech, zatímco jedna třetina respondentů uvedla, že značku zná z propagace v novinách a časopisech.  50 % respondentů správně uvedlo, že kampaň na podporu značky ekologicky a sociálně šetrného lesního hospodaření vede Světový fond na ochranu přírody (WWF).
Vedle vzestupu znalosti značky, roste i prodej FSC certifikovaných výrobků. Obrat z prodeje těchto výrobků u společností organizovaných ve skupině WWF Forest and Trade Network Švýcarsko vzrostl ze 157 mil EUR v roce 2007 na 170 mil EUR v roce 2008.
FSC ČR, česká pobočka mezinárodní organizace Forest Stewardship Council (FSC), zahajuje propagační kampaň zaměřenou na zvýšení spotřebitelské znalosti značky FSC v říjnu 2009.

Zdroj: WWF Švýcarsko a FSC ČR, září 2009


zpět na přehled