Zahradní nábytek a nápojové obaly na mléko – více než jeden ze tří Dánů zná FSC štítek tisknout


Nedávno publikovaný průzkum, zaměřený na povědomí o značce a vedený společností FDB Analysis ukazuje, že 35 procent Dánů zná FSC štítek. Spojují si jej obzvláště s nábytkem a papírovými výrobky.  Povědomí o značce je přitom největší mezi lidmi s vysokými příjmy.

© FSC Denmark


Průzkum také ukazuje, že povědomí o FSC štítku je vyšší u Dánů mezi 35 a 54 roky.  42 procent lidí z této věkové skupiny již někdy dříve slyšelo o FSC štítku. Toto povědomí ještě roste mezi lidmi s vysokými příjmy, u kterých již o FSC štítku slyšelo až 50 procent z nich. U úředníků (44 procent) a osob samostatně výdělečně činných (40 procent) je také vyšší pravděpodobnost, že budou FSC štítek znát.


Z těch lidí, kteří již FSC štítek znají, jej 77 procent z nich vidělo na zahradních či zahradnických výrobcích, 29 procent na poukazech na nákup potravin, a 16 procent na novinách a časopisech. Štítek si lidé spojují také s dřevěným uhlím a nářadím, stejně jako s většinou obalů na mléko v dánských ledničkách.

Průzkum provedla společnost FDB Analysis mezi 27. srpnem a 2. zářím 2012. 1,025 respondentů bylo mezi 15 a 74 lety. Byli rozděleni podle věku, pohlaví a geografické polohy.


Plný text průzkumu si v dánštině můžete přečíst na webové stránce FSC Dánsko.


Podporující členové FSC Česká republika:http://www.hornbach.czhttp://www.pointcz.cz
 

® FSC, A.C. All rights reserved. FSC-SECR-0038